28 Mart 2013 Perşembe

ben bu ojeyi nasıl unutmuşum köşelerde..

 Ben bu ojeyi alalı 2 yıl fln oldu herhalde. Son 1 senedir de hiç sürmedim.Kalmış bir kenarda. Görünce rengi çok hoşuma gitti. Hemen sürdüm bende.
Numarası çok belli olmamış ama Flormarın ultra lasting 17 numaralı ojesi..
 Oje sürebildiğimi çok iddia etmiyorum. Hatta süremiyorum Ama oje kullanmayı çok seviyorum:) Ben her ojemin altına önce cila sürüyorum.Çıkarması kolay oluyor. Koyu renkler de özellikle. Tırnaklarımın kenarlarında kalmıyor böylelikle.


 
Ardından da yine flormarın tırnak kurutucu spreyini kullanıyorum. Beğeniyor muyum ? Pek değil.. Çünkü spreyi sıktıktan bi 5 dk fln beklemeniz gerekiyor kuruması için. O geçen süreden sonra bile oje tekrar bozulabiliyor. Bide benim gibi çok ellerinizi yıkıyorsanız, gün sonunda tırnaklarınızın ucundan ojeleriniz çıkmış oluyor. bilmiyorum belki daha fazla sıkmalıyım belki de kullanamadım ama memnun değilim. Bu arada başka oje kurutucu kullanmadım yani herhangi birşeyle kıyaslayamıyorum. Belki hepsi böyledir.
Bir de ben çok fazla oje kullanamıyorum. Çünkü tırnaklarımın uçları kat kat ayrılıyor,kırılıyor. yani son 1-2 aydır böyle. Sebebini bilmiyorum ama çok sinir bozucu. Onun için bu kalyonun tırnak ve tırnak eti bakım yağını aldım. hemen hemen her akşam sürüyorum.Daha yeni kullanmaya başladım. Bakalım uzun vadede etki edeceğini düşünüyorum. Karışım bitkisel yağlardan oluşuyor. Yalnız bir oje anlatacaktım. Bayağı uzun bir yazı oldu:)

2 yorum:

  1. bahsettiğin problemler bende de vardı kullanmadığım koruyucu sertleştirici kalmadı kalyon tırnak sertleştirici aldım 1 aydan fazladır kullanıyorum hatta ilk şişem bitti bile hem sertleştiriyor hem beyazlatıyor hemde inanılmaz hızlı uzatıyor kırılma ayrılma tarih oldu bende=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bundan sonra sertleştiricisini almak. bunun da etkisi var benimde bunu kullanalı 1 ay olacak ama tam beklediğim etki değil. yada çok yavaş gösteriyor bilmiyorum..

      Sil