29 Mart 2013 Cuma

gelsin favoriler:)

Hemen bir favoriler yazısı yazalım.Bloğu canlandıralım.Bu ay herkes gibi bende büyük alışveriş yaptım 8 martta. Dolayısıyla yeni yeni ürünleri deneme şansı buldum.Bunlardan ve önceki kullandıklarımdan bir favoriler yazısı yazmak istedim.
 Öncelikle saçtan başlayalım. Ben yaklaşık 3-4 yıldır sürekli saç düzleştiricisi kullanan bir insanım. yani her duş aldığımda saçımı kuruttuktan sonra düzleştiriyorum.Aslında saçım düz. Ama düzleştiricinin verdiği görüntü baka tabii. Sonra baktımki saçlarım çok zayıfladı,çok kuruttu.Ve kırıklar olması gerekenden çok daha fazla oluyor. son 3-4 aydır saçlarımı sadece kurutuyorum ve saç maskeleri saç kremleri saç serumları kullanmaya başladım. Böylelikle biraz toparlandı gibi saçım. Bu saç serumunuda bloglarda görüp memnun olan arkadaşlara güvenerek aldım ve pişman değilim.iyiki almışım:) saçlarımı kuruttuktan sonra avucuma 1-2 kere üründen sıkıp saç uçlarıma yediriyorum. Ve saç uçlarımdaki kırıkların kötü görüntüsünü engelliyorum.
 The balmın nude tude paleti.Resmen bu paletle aşk yaşıyorum.O kadar seviyorum yanii..

 Bir önceki yazımda tırnaklarımın kat kat ayrıldığından bahsetmiştim.Bu kremi görünce hemen aldım.Ve gerçekten tırnaklarımı sertleştirdiğini düşünüyorum..
 Vazgeçilmezlerim. Ben bu maskarayı rastgele almıştım aslında. Aldıktan sonra ne kadar kaliteli olduğunu anladım.Ama bitmek üzere. Bir bitenler yazısı yazarsam bunu görebilirsiniz orda..Flormarın göz kalemlerine diyecek yok zaten.Yıllardır başka bir marka alma ihtiyacı hissetmedim hiç.Benim değişmeyen makyaj ürünüm..
 Kalyonun tırnak ve tırnak eti bakı yağından bahsetmiştim. İyi sonuç alacağımı düşünüyorum kullanmaya devam edersem. Bu aralar yazda gelmeden kış ojelerimi biraz daha fazla kullanmaya başladım.Bir dahaki kışa ne olur bilinmez. Hoş kırmızı yaz kış favıri bir renk ama yazın daha soft yada daha canlı renkleri seviyorum ben. Özel günler dışında kırmızı süreceğimi sanmıyorum.Pastelin 33 numaralı bu ojesini bu ara bayağı kullandım..
 Benim yüzüm aslında problemli olmayan fakat birşey kullandığımda direk probleme dönüşen karma bir cilt. Ürünler yüzümde sivilce yaptığı için krem adına açıkcası çok fazla birşey kullanmayı sevmiyorum yüzümde.Taaa ki bu garnierin nemlendirici günlük bakım kremiyle tanışana kadar. Bir krem bu kadarmı güzel olur.Bu kadarmı hoş kokar.Bu kadarmı kadifemsi hissi verir yüzde. Veriyormuş anladım..
 Ben makyajdan ziyade bakıma önem veriyorum sanırım.Yüz temizleme jelleri hakkında çok fazla konuşabilirim çünkü.Bu üründe bayıla bayıla kullandığım bir ürün.Şu pedi çok kullanışlı.Çok yumuşak ve hemen köpürtüyor.
Ben makyaj temizleme mendili işin açığı çok fazla kullanmıyordum.denemek için aldım.Çok pratik oluyor.Makyajını hemen çıkartıyor.Bitince tekrar alırmıyım? Bilmiyorum..

4 yorum:

  1. Hoşgeldin aramıza :) Loreal'in bu yüz temizleme jelini bende indirimden aldım ama henüz daha ona sıra gelmedi. Bana da beklerim http://cansudandunyaya.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk diyelim:)benim gibi karma bir cildin varsa çok memnun kalacaksın.ben çok çok beğeniyorum.bloğuna hemen tık tık:))

      Sil
  2. Hepsini hayirlisi ile bitirip birde bitenler yazisi hazirlarsin ins. hosgeldin blog dunyasina. Yeni yazilarinda gorusmek uzere sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim.. Bu ürünlerle değil ama çok yakında bir bitenler yazısı gelcek. Hazırlanıyorum ve sabırsızlanıyorum:)

      Sil