13 Nisan 2013 Cumartesi

alışveriş part 1

 Merhabalar.. Biraz uzun bir ara oldu kusura bakmayın dostlar. Part 1 yazdım daha devamı var.Aslında hepsine toplu bir yazı yazacaktım.Ama annemlerdeyim şuan evimde değilim.Diğer yaptığım alışverişler evde.Bunlar dün buraya gelirken yaptıklarım.Hazır fırsat da varen bir yazı yazayım dedim.Part 2 eve gidince gelecek.Çok yakında..
 Ceketimi dün almadım.Üzerimdeydi onu da yazıya ekleyim dedimJument ürünlerini çok seviyorum tam benim tarzım.Bu ceket de jumentin fiyatı da çok uygun 45 tlye aldım.
 Eteğim kotondan.İlk çok beğenmemiştim ama denerken üzerimde siyah atlet ve üstteki siyah ceket vardı. pek bir yakıştı.Aldım bende..Fiyatı 49.90dı sanırım.
 Buda kombinim:)
 Pantolonumda dünkü alışverişten önce.Bu da üzerimdeydi.Yeni aldığım için bunu da ekledim.Çok severek kullanıyorum.Markası Sabraydı sanırım.75tl fiyatı.İki tarafında da fermuar var yanlarında.Ön tarafı düz.Paçaları dar.Kumaşıda çok güzel yaaa çok seviyorum.Aynı zamanda çok rahat.
 Buda kotondan.Bu arada ben mesleğimi söylemedim hiç sanırım.Okul öncesi öğretmeniyim ben.Bir anasınıfı öğretmeni olarak rahatlık bir bayan olarak da şıklık benim için çok önemli:) Kıyafetlerimi de böyle tercih ediyorum.Bu bluzun altına birr de lacivert pantolon aldım kotondan.Terziye gitti boyunun kısaltılması için. Part 2 de görebilirsiniz. Kombin şeklini de part 2 de paylaşayım.bunun fiyatını hatırlamıyorum.ya 39.90 yada 49.90. Bu arada benim yaşadığım şehirde kotonun kendi mağazası yok.Birçok markayı satan bir mağaza var.Ordan alıyorum.Orda da kampanyaları indirimleri pek olmuyor.Birde çok çeşit ürün olmuyor.


Bu t-shirte ve fiyatına bayıldım:) 4.99 fiyatı.Ben haftanın 3-4 günü pilates-fitness yapıyorum.Bu ve aşağıdaki T-shirti spor salonunda taytlarımın üzerine giymek için aldım fakat sanırım biraz eskitip öyle salonda kullanıcam:)
 Bunun fiyatı da 7.99.Yaz mevsimini çok seviyorum çünkü kıyafetleri çok ucuz:P

Bu da 1tllik tokam.Bu aralar saçımı yarım topluyorum genelde.Bunun siyah beyazını da aldım.Çok kullanışlı tokacıklarım benim:)Bu yazıda bayağı uzun oldu.Part 2 de görüşmek üzere... 

2 yorum:

  1. Ceketin markasını daha önce duymamıştım cahillik :) Nerelerde var acaba ceket çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle çok ünlü bir marka değil.ankara kızılay ve bahçelievlerde mağazası var ama ben farklı markaların satıldığı bir butikten aldım.normalde broşu da var ama ben sevmedim o yüzden çıkarttım onu..

      Sil