21 Nisan 2013 Pazar

yine alışveriş:)

merhaba canlar.. uzun bir süre alışveriş yazısı gelmez dememin ardından 5 gün sonra yine bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım:)
aslında biriktirip yazsam dahamı iyi bilemedim..
 Ya ben bu gratisin önünden geçerken kendime engel olamıyorum.Ayaklarım oraya gidiyor:) Gratisten kendime angie hot edp aldm 14tlye.Kokusu fena değil. eklips makyaj sünderi 4.5tlye ve tırnak stickeri 3tlye aldım.Bizim burdaki kompedanın kozmetik bölümü var.heryerde varmı bilmiyorum.maybellinenin eyelinerı heryerde indirimli fiyatı 1tl.Kompedanda 25ten 14e düşmüş.Aldım bende kaçırmadım.Bendeki rengi 01 intense black.Bide içinde pembe ışıltıları olan vardı.İkisi arasında kararsız kaldım.Ama yinede siyah aldım.
Bond ürünlerinde 3 al 2öde kampanyası vardı.eşime 14 şubatta bondun birkaç parça bişeyini almıştım.beni beklerken eşimde bunları gördü beğendi. bunlarda eşimin alışverişleri:) Bu sefer kesin uzuuuun bir alışveriş yazısı gemez:) görüşmek üzere.sevgiyle kalın:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder