22 Nisan 2013 Pazartesi

I LOVE SPRİNG TAG

Merhabalar. Bugün youtubeda ı love spring videoları izledim.Çok hoşuma gitti. Neden bende yazısını yazmıyorumki dedim ve yazıyorum:)
Bu videolarda sorular var.Onlardan kendime göre sorular derledim.Onları cevaplandıracağım.Hem biraz da kendimi tanıtmış olurum diye düşündüm..Gelelim sorulara:
1-Favori bahar ojeleriniz?

Ben kendime 5 tane oje seçtim.Bunların içindende en çok kullandıklarım pembe olan ile mint rengi olan..

2-Favori bahar rujunuz?
Bahar mevsimine açık pembu rujlar veya lipglosslar çok yakışıyor.Benim apocalipsim yeni olduğu için bunu seçtim:)
3-Favori bahar aksesuarınız?
 Bu en sevdiğim şalım.LCWden almıştım geçen yıl.İki tarafında da farklı desen var.
 Bunun rengini çok seviyorum.Nerden aldığımı hatırlamıyorum.
Buda yağmurlu havalar için şapkam:) defactodan almıştım.Kahverengi mevsimlik montumla çok yakıştırıyorum.Peki kullanıyor muyum? Pek değil:) 
4-Favori bahar kıyafetiniz?
 Bahar aylarında ceket giymeyi çok seviyorum.
Bide okul dışında bu tarz gömlekler.Yalnız bunlar temsili resim.Bu gömleklerin nerdeyse her rengi mevcut.Ceket de aynı şekilde.
5-Favori bahar kokunuz?
Ağır parfümlerden deodorantlara geçme mevsimi başlamıştır. benim şuan kullandığım bu deodorant.kokusu çok çok tatlı..
6-İlkbahar denilince aklınıza gelen 3 şey?
İlkbahar denilince aklıma ilk saçımda büyük değişiklikler yapmak geliyor.Son 2-3 yıldır hep ilkbahar mevsiminde saçımı boyatıyorum.Bu senenin değişikliğinide dün yaptım.Birazcık kısalttırdım.Boyattım bal köpüğü tonlarına bide hafif röfle attırdım. İkinci aklıma gelen şey müzik.Öyle çok müzik dinleyen bir insan değilim.Bizden geçmiş artık:) (26 yaşındayım bu arada) ama bu mevsimde sabah kalkıp müzik eşliğinde hazırlanmaya bayılıyorum.. Üçüncü şey ise yaz tatiline az kalması:) Öğretmen olduğumu söylemiştim..
7-Yaşadığınız yerde bahar nasıldır?
Ben boluda yaşıyorum.Bundan bahsetmemiştim sanırım. Boluda bahar olmuyo genelde.En son geçen hafta abanta kar yağdı mesela.Yani soğuk.Sıcak şehirlerde yaşamak isterdim.ben sıcak şehirlerin insanıyım bence..
8-Favori bahar mumunuz?
Bence bahar mevsiminde mumdan ziyade oda kokuları güzel oluyor. Ben bu aralarda kullandığım oda kokusundan bahsetmiştim.İzmir kokusu muhteşem...
9-En sevdiğiniz çiçek?
Herkes her çiçeği sever bence.Ama ben bu ara bu evimde beslediğim çiçeğimi çok seviyorum. Öğretmenler gnünde bir öğrencim hediye etmişti. Sonra çiçekleri bir açtı.Her tarafı sapsarı çiçek oldu. Bende ona kırmızı vazo aldım.çok tatlı oldu.Ama bu aralar bakımsızlıktan biraz kurudu.
10-Bahar tatil planınız nedir?
Bahar değilde yaz tatil planı yapılır genelde.Biz bu sene daha planlamadık.Bakalım rüzgar bizi nereye sürükleyecek.Baharda da tatil demeyelim de haftasonları abant,sapanca gibi küçük kaçamaklar yaparız kesin..
Sorular bu kadar çok uzun tutup da sıkmayalım kimseyi.Hepinizi öptüm.Bye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder